baralitemer.blogg.se

Bakinspiration!

Publicerad 2014-02-16 16:41:33 i Allmänt,

 
Jag har gått och suktat efter den här boken på tok för länge, men nu är den äntligen köpt! Det är Roy Fares (som vissa kanske känner igen från dessertmästarna på kanal 5 tidigare i år) ganska så nya bok "United States  of Cakes" som har kommit till min ägo.
 
I boken kan man hitta allt ifrån hårda och mjuka kakor till cake pops och frukost. Boken är superfint gjord (passar även som en fin inredningsdetalj i hemmet) och inspirationen flödar så fort jag öppnar boken! 
Inom en snar framtid kommer ni absolut hitta recept och bilder på massa av dessa smaskiga saker, så håll utkik!
 
Jag planerar även att göra en nyttig, hemmagjord müsli snart! Den kommer såklart också att hamna här om ni är intresserade av receptet. 
 
Mmm kolla på dessa underbara bilder! Synd att jag inte är hemma nästa helg.. men helgen efter det, då blir det minsann bake off!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela